Mulla on hetki aikaa kirjoittaa. Äiti lähti perjantaina siskonsa luo ja on ollut siellä ryyppäämässä koko viikonlopun. Se on häirinnyt isää puheluilla ja sitä kautta meitä lapsia, koska isä on ollut kauheen huonotuulinen. Me ollaan isän kanssa sitä mieltä, että äidillä on jotain vikaa päässä. Ei toi ole normaalia! Jonkun pitäis tutkia sen pää tai jotain ja kertoa mikä ongelma sillä on. Se itkee mulle kuinka haluaa ja tarvitsee apua, mutta ei sitten tee mitään. Pitääkö mun etsiä sille joku ammattiauttaja? Varmaan joo. Alan heti koulun jälkeen etsimään kaikkea netistä ja jos ja kun se yks tulee kotiin niin länttään puhelinnumeroita sen ikiteinin nenän eteen ja käsken ottamaan puhelimen kauniiseen käteensä. Mä vahtaan vierestä, kun se soittaa joka ikiseen löytämääni numeroon.
Jos voisin niin potkisin äidin pihalle meijän talosta. Ja tiedän, että isä tekisi samoin jos vaan voisi. Mutta kun ei voi. Ilman äitiä isä ei voi elättää meitä, koska sillä ei ole kunnon töitä.
Nyt pitää lähteä kouluun. Onneksi on vain vappujuhla, kun kaikki aamutunnit oli peruttu. En mä kouluun muuten menisi, mutta kun Exu esiintyy bändin kanssa.