Äiti on ihan vitun säälittävä. Eilen sain taas suostutella sen kotiin nukkumaan ja se lupas mennä tänään töihin. Isä soitti mulle tänä aamuna tosi aikasin ja pyys mennä alakertaan katsomaan onko äiti kotona. Suutuin ihan kauheesti, koska olin hirveen väsynyt ja vaan huusin isälle samalla, kun raahauduin alakertaan. Äiti oli kotona, joten isä sanoi tulevansa kotiin. Menin takaisin nukkumaan ja kun heräsin isä oli mun huoneen ovella ja kysyi missä äiti oli. Sit se lähti.
Tunti sitten ne tuli kotiin ja äiti on umpikännissä. Se tuli pyytämään multa anteeksi, muttei edes kuunnellut mua, kun yritin puhua sille. Ja sitten se alkoi selittää kuinka kaikki johtuu siitä, kun sen isä kuoli ja se oli silloin _VIISI VUOTIAS_, kun se kuoli!! C'MON! SÄ OLIT 5V JA NYT YLI 40V. HANKI ELÄMÄ JA PÄÄSE JO YLI, TUSKIN EES TAJUSIT MITÄÄN KUN OLIT JOKU 5V RÄÄPÄLE!!!!!!!!!! vittu mua ärsyttää..

"Kun isä kuoli kaikki muuttui ja mä lupasin itselleni etten enää rakasta ketään.." ai ku sä olit 5v? Hei pliis..

Annoin äidin itkee mun huoneessa tasan 2 minuuttia ja sit olin niin lähellä räjähtää, että käskin sen mennä takasin nukkumaan. Vitun säälittävä, ikiteini, kusinen paska kasa.. vihaan sua..