Happiness_large

Siitä onkin piiitkä aika, kun viimeksi päivittelin :) ja tällä kertaa mulla ei ole edes kovin paljon mitään aihetta marista mistään. Elämä hymyilee, ainakin toistaiseksi, ainakin suurimman osan ajastaan. En tiedä johtuuko se lomasta. Mahdollisesti.
Anyway, kotona on ollut ihanan rauhallista siitä asti, kun isä palasi koulusta kotiin lopullisesti. Kesäloma! Vaan kerran viime viikolla äiti oli käynyt juomassa, mutta onneksi mitään ei tapahtunut. Ei sillä, että mä osaisin suhtautua asiaan mitenkään väliinpitämättömästi, mutta en ainakaan aloittanut kohtausta.
Ja mä selvisin lukion tokaluokkalaisen roolista aika hyvin ja _lupaan_, että kolmannen luokan vedän täysillä. Nanakin on tulossa takaisin kotiin ja lupasi tsempata mun kanssa - meistä tulee 'powerkaksikko', Nanan sanoja vähän lainaten.
Oon myös aloittanut treenaamaan taas säännöllisesti. Lihastreeniä ja tanssia. Mä olin ehtinyt jo unohtaa kuinka hyvä tunne treenin jälkeen tulee :)
Mutjoo, ainut asia mikä mua häiritsee on tää yhä lakkaamatta ylös alas poukkoileva mieliala. Tosi rasittavaa ja ahdistavaa. Oon ihan tosissaan miettinyt, että pitääkö mun hankkii joku mielialahäiriölääkitys? Vaikka idea ei kyllä yhtään innosta.
Äh kyllä mä pärjään.

Tumblr_lo1olz5fch1qhwv30o1_500_large

Tästä kesästä tulee hyvä, koska mä oon päättänyt niin.