En päivittänyt tiistaina, kun unohdin ja eilen en voinut, kun menin Exulle (puolen vuoden aikana tosi tärkeäksi kehkeytynyt ystävä) niin nyt sit päivittelen niiltäkin päiviltä.


 

Tiistai: Olisin mieluusti halunnut kävellä rekan alle. Mulla oli koko päivän sellainen olo, että Nana (paras ystävä) olisi voinut ilmestyä minä hetkenä hyvänsä mun luo. Kauhea ikävä sitä..
Keskiviikko: Kävin tapaamassa terveydenhoitajaa, kun se oli pyytänyt ja juteltiin vähän lisää. Kuulemma sinne terapiaan on kolmen viikon jono. Anyway.. mun mielialatestin pisteet oli kuulemma huolestuttavan korkeat (41p.) ja se pyysi lupaa ottaa vanhempiin yhteyttä, että ehkä ne alkaa ottaa perheessä olevan alkoholi-ongelman tosissaan, kun saa tietää missä kondiksessa vanhin tytär on. Mä en kuitenkaan itse osaa oikein suhtautua mun tilanteeseen enää millään tapaa. Oon ihan pihalla.
Tänään: Ei mitään erikoista. Olisin halunnut puukottaa itseäni vatsaan koulussa. Törmäsin dösässä vanhaan yläaste ajan kaveriin ja sitten siinä vaihdettiin kuulumisia. Menin puhumaan hermostuneena sivusuun muutamasta henkilökohtaisemmasta asiasta, mutta kun kotiin kävelin dösäriltä niin tajusin jotain; Ei se ole noloa olla neitsyt 17-vuotiaana. Eikä ole noloa jos ei ryyppää päätä täyteen joka viikonloppu. Mä oon enemmänkin vitun ylpeä itsestäni. Oon kestänyt kaikenlaista elämässäni ja silti oon pysynyt erossa huumeista, alkoholista ja tupakasta enkä myy itseäni kadulla. Ja so what jos en oo suostunut antamaan neitsyyttäni kenelle tahansa? Oma on elämäni ja oma on ongelmani jos oon romantikko. Ja on totta, että oon kerran 13-vuotiaana meinannut lähteä jonkun miehen raiskattavaksi ja suunnitellut monet kerrat, että alan käyttämään huumeita, juomaan ja polttamaan, mutta ne mä oon suunnitellut tekeväni vain, koska oon ajatellut sillä tapaa saavani vanhempien huomion. Ja mä oon aina jättänyt suunnitelmani ajatustasolle. Ja hyvä niin.
Anyway, äiti aikoo nyt huomenna (isän pyynnöstä) mennä isän luo viikonlopuksi, jotta ne sais keskustella kunnolla kahden kesken. Mä vaan toivon, ettei niille tuu sellaista riitaa, joka päättyy siihen, että ne tappaa toisensa tai jotain muuta ikävää.

What I really want to do is disappear.