Blogini saa nyt uuden alun vaikken poistakaan vanhoja merkintöjäni ihan vain itseni vuoksi, sillä luulen, että niistä on mulle myöhemmin hyötyä. Joten aloitetaan alusta: 

 Hei olen Rin. Äitini on alkoholisti ja mun mielestä huora. Me ei riidellä enää yhtä kiivaasti ja yhtä usein kuin ennen, mutta kyllä me silti otetaan välillä yhteen rankasti ainakin sanallisella puolella. Isäni on melko huonosti menestyvä yrittäjä ja ikuinen opiskelija, mutta uskon silti hänen tulevan vielä menestymään. Pikkuveljelläni on ärsyttävä tyttöystävä neiti Täydellisyys itse Neitsyt Maria. Pikkusiskoni on suloinen. Paras ystäväni on täysin mun vastakohta: fiksu, ahkera, luova, sosiaalinen, käy töissä, kaunis, mukava. neiti Täydellisyys sekin. Mä itse olen kahdeksantoista vuotias elämää pakeneva eläketeini ja jo nyt todella katkera maailmalle. Haluan pois, mutta en pääse. Elän kirjojen, musiikin ja oman mielikuvitukseni voimin ja uskottelen itselleni maailman olevan ihmeellisempi ja kivempi mitä se todellisuudessa on - ihan vain, jotta jaksaisin jokaisen päivän loppuun. Tulevaisuuteni näyttää tällä hetkellä olevan vaakalaudalla ja musta tuntuu, että tämän hetkiset ratkaisuni vaikuttavat myöhemmin paljon. Siksi yritän tsempata vaikken millään jaksaisi. Luulen että jos olen yhtä sosiaalisesti alkukantainen kuin tällä hetkellä, tulee musta myöhemmin kymmenkunta kissan kanssa elävä erakko, jota pikku tuppukylän kersat kutsuu hulluksi kissatädiksi. Mutta olen asian kanssa täysin sujut. Oikeastaan idea kuulostaa ihan hyvältä ja lohdulliselta, pidänhän kissoista eikä yksinoleminen ole mulle ongelma.

Nyt mun tavoitteena on päivittää joka päivä tai ainakin joka viikko edes jotain siitä miten mulla on yleisesti ottaen mennyt. Lähinnä sen takia, koska haluun ottaa selvää onko elämäni itse asiassa niin perseestä kuin ajattelen ja tuleeko se koskaan muuttumaan hyvään suuntaan. Ja haluan oppia jotain uutta itsestäni ja löytää ratkaisut ongelmiini.