Oon ihan äärettömän vittuuntunut. Päätin heti herätessäni, etten mene kouluun ja jäin nukkumaan. En jaksa enää kiinnostua siitä mitä seuraa, kun lintsaan nykyään yhtenään. Ei kiinnosta. Nyt oon purkanut kiukkuani jo muutaman tunnin ajan portfolion tekoon ja nää tekstit on kauheeta paskaa, ei järjen hiventäkään ja tiedän, että opettaja järkyttyy, koska oon normaalista poiketen suorasanainen. Tähän mennessä oon vaan pitänyt mahdollisimman matalaa profiilia lukiossa, jossa kaikki on tuntematonta. Mutta enpä enää. Ei mua huvita enää ylläpitää kiltin tytön roolia. Mä olen siitä nykyään niin kaukana. Kiroilen kuin raksamies ja kihisen kiukusta kaikkia kohtaan. On typerää purkaa kaikki kouluun, mutta mä tiedän, etten saisi muuten mitään aikaiseksi. Säkkiä en halua edes jostain syystä hakata.
Jatkan siis nyt portfolion tekoa, kunnes se on valmis. Ihan sama vaikka mulla menisi koko päivä. Sitten vedän henkeä ja oon ylpeä, että sain sen valmiiksi ihan sama vaikka siitä tulisikin komea nelonen todistukseen. Ei kiinnosta enää.