Ei oo ollut intoo eikä energiaa päivittää, mutta eipä mitään uutta oo tapahtunutkaan.

Keskiviikko: Lintsasin liikuntapäivästä, jäin kotiin koulutehtävät mielessä, mutten saanut mitään aikaseksi.
Torstai: Ostin Langenneen enkelin toisen osan Riitasoinnun itselleni ja olin happy koko loppu päivän. Tosin miinusta siitä, että Riitasoinnun juoni vaikuttaa liian.. tavanomaiselta ja voin arvata jo miten tuo osa loppuu.
Perjantai: Olin hyväntuulinen vaikka olin nukkunut alavatsakipujen takia huonosti ja nähnyt painajaisia.
Tänään: Kävin kampaajalla ja olin sen jälkeen tosi intona, koska sain otsatukan takasin. Mulla oli niin paljon iloista energiaa, että sain jopa siivottua huoneeni. Nyt ei oo enää kaaosta ja mielikin tuntui hetkellisesti tyynemmältä. Oon myös tehnyt ruotsin luetunymmärtämistä aika huolellisesti läpi.

Ei kai mitään muuta.. oon nukkunut nykyään tosi levottomasti, nähnyt taas hirveesti painajaisia ja heräillyt muutaman tunnin välein. Rasittavinta on se vähän väliä herääminen. Tänään heräsin viimeisen kerran kuudelta enkä enää saanut unta vaikka kuinka mua väsytti ja olisin halunnut nukkua. Ärsyttävää.

Good night.