Mä oon niin vihanen, etten saa kunnon tekstiä aikaiseksi. Voi vittu oikeesti.. pää räjähtää kohta.
Äiti lähti eilen illalla juomaan ja tuli tänään humalassa päivemmällä kotiin nukkumaan. Äsken havahduin omassa huoneessani siihen, että veli - joka ei oo koskaan ennen noussut kapinaan - alkoi huutamaan äidille sen juomisesta ja siitä, kun sitä vituttaa, että äiti aina lähtee jonnekin. Äiti tuli yläkertaan raivoomaan Aksulle ja mä sitten päätin mennä puollustamaan sitä. Nyt äiti lähti, mua sattuu kurkkuun ja rehellisesti sanottuna oli vähällä, etten olisi hyökännyt äidin kimppuun. Mä vihaan sitä koko sydämestäni ja se vihaa mua. Me (minä, veli ja sisko) ollaan sille varmaan vain riesa ja ollaan kait aina oltukin. Olisi vain jättänyt hankkimatta lapsia niin oltaisiin vältytty tältä paskalta..

Voi luoja kuinka mä vihaan mun äitiä.. vihaan, vihaan, vihaan..