Oon ollut tänään hyväntuulinen. Ihan aamusta tähän hetkeen asti, vähän jees fiilis :] ja tavallaan myös outoa, mutta jotenkin piristävää viimeinkin ihan tosissaan tuntee yllättäen olonsa iloiseksi. Tää tuli ihan out of nowhere, mutta edelleen.. vähän jees.
Sain eilen itselleni uuden roolipelikaverin ja oon tosi intona asian suhteen, koska jotenkin suurin osa ropekavereistani elää hiljaiseloa koulun takia. Mutta DM'n kanssa homma toimii samoin muutaman muun aktiivisen kanssa :]
Oon melkein lukenut loppuun Langenneen enkelin ja omigod se on hyvä! Tosin vielä enemmän nauttisin sen lukemisesta jos oisin ostanut sen kirjan englanniksi, koska toi suomennos jotenkin.. kusee omalla tavallaan.

Koska mulla on ollut tänään hyvä fiilis niin sain jopa itseni aloittamaan psykologian pänttäämisen heti koulun jälkeen. 2½ tuntiahan mä onnistuinkin lukemaan pienien taukojen kera, oon ylpeä itsestäni :] En oo opiskellut kunnolla viikkokausiin. Ehkäpä mä pystyn tähän ihan oikeesti. Eilen illalla jopa tosiaan keskityin ruotsinläksyihin ja yritin tehdä luetunymmärtämisen (ei tosin onnistunut kovin hyvin, oon surkea ruotsissa..). Nyt voisin tehdä läksyt ajatuksella.

Btw, huomenna on 7 päivä, tiistai. Terapeutin eka tapaaminen on heti aamulla ja mua vähän ahdistaa. En mä oikeastaan sinne halua mennä sittenkään, mutta mä oon jo saanut itseni näin pitkälle ja mä en voi - halua - perääntyä. Mä kykenen kohtaamaan sen viimeinkin. Mä oon tarpeeksi rohkea siihen.