Joulukuusta asti, kun äidin jalka alkoi olla paremmassa kunnossa ja sen sairasloma loppui niin asiat on alkanut palaamaan normaaliksi. Vanhemmat juo, mekkaloi alakerrassa, ärsyttää mua, juo, ärsyttää, juo, juo.. Jee.
Äiti tuli aamupäivällä kaupasta ja huomasin heti, että se on kauppareissun aikana ottanut yhden tai kaks. Ehkä enemmänkin, mistä sitä tietää. Ei siinä muuten mitään, mutta heti, kun se on ottanut jotain niin se tunkee koko ajan juttelemaan mulle ja oikein hieroo sitä sen "olen juonut, revi vittu siitä" -asennettaan mun naamaan kai sen toivossa, että räjähtäisin päin näköä ja se sais syyn häipyy baariin vetämään pään täyteen tai jotain. 

Mikä ärsyttää mua vielä enemmän on se, että nyt isäkin on alkanut juomaan itsensä humalaan normaalia useammin.

Mitä helvettiä on meneillään? Eikö kukaan osaa oikeesti olla normaalisti ja fiksusti enää?

Ja mitä mä oikeasti haluisin tehdä: hakea kirveen tai moottorisahan kellarista ja leikkaa äidin jalat irti. Sitten loppuis känniset kauppareissut ja baariin ryntäilyt, koska pyörätuolilla ei hirmu helposti paikasta toiseen liikuta.

Toivon, että saisin nyt kesäksi töitä niin saisin rahat kasaan ja voisin vaan häipyy täältä.

Korjaus: mun on _pakko_ saada töitä.