En sitten menekään tänään sinne tyttöjen iltaan. Olin oikeestaan jo ihan innoissaan siitä, mutta tänään kehoni päätti sanoa, että ei. Heräsin aamulla kauheen huonoon oloon ja menin ottamaan pahoinvointilääkkeet sun muut sellaset ja ajattelin, että kyllä se siitä ohi menee. Noh, nyt se olo on vaan pahentunut ja oon ärtynyt, että tällainen iski mulle taas vaihteeks ja juuri tänään. Joten peruin sanani sen suhteen, että olisin menossa ja pyysin isän hakemaan mut koululta sen sijaan, että oisin mennyt Exulle ja lähtenyt sieltä myöhemmin Reginalle. Tällä hetkellä mua oksettaa ja tuntuu, että ruoka kohoaa ylös vaikken ole vielä oksentanut ja tuskin oksennankaan. Ei tää kuitenkaan kivaa ole. Aijon silti huomenna mennä Exulle heti aamupäivällä ja pyytää isää hakemaan mut vasta illemmalla.

Aloitin eilen lukemaan Rebecca Fitzpatrickin Langennut Enkeli -kirjaa ja vaikken oo ehtinyt lukea vielä kuin vajaat 80 sivua niin oon silti jo täysin koukussa. Rakastan vaan niin hirveesti tuollaisia tarinoita tytöstä, jonka elämään ilmestyy mystinen puoleensa vetävä poika.
Anyway, tällä hetkellä mulla on sellainen fiilis, että haluisin kirjoittaa jotain novellia. En vaan tiedä mitä, kun mielialani ei oikein sovi suurimpaan osaan keskeneräisistä novelleistani. Okei, kyllähän tuota Edge of Heavenia voisin kirjoittaa, koska siihen mielentilani olisi mitä parhain, mutta mutta.. toisaalta voisin mennä nukkumaan, koska kaipaisin lepoa. Ehkä mä yritän kirjoittaa ja jos ei onnistu niin sit meen nukkumaan joksikin aikaa ja koitan uusiks. Nimittäin tänään mä haluisin kirjoittaa.

Eilen muuten ruotsin luokan edessä kävi näin:

"Hei Rin, sulla on nätti paita."
"Mäkin tykkään siitä."
"Aa.. kiitos."
"Rin on muutenkin tosi söpö tänään."
"No mun mielestä se on aina söpö."

Tunsin eilen itseni hirveen näköiseksi ja olin tosi huonotuulinen, kunnes sain muutaman posiitivisen kommentin. Piristi päivää ja oon siitä kiitollinen.