Viimeisimmästä päivityksestä on pitkä aika, sillä koneeni hajosi ja sain sen takaisin toimintaan vasta viime viikolla. Elämä on kulkenut sillä välin sekavia reittejä ja mä olen huomannut muuttuneeni. Oon alkanut juttelemaan asioista pelottomammin äidin kanssa ja alkanut harrastamaan suuremman luokan piilovittuilua, josta mä vain nautin - niin inhottavalta kuin se kuulostaakin. Mutta mun mielestä on vain reilumpaa, että teen sen elämästä yhtä helvettiä, kun sekin tekee mun elämästä yhtä helvettiä. On meijän kotona ollut kuitenkin yllättävän rauhallista yllättävän pitkään. Tämä päivä on sitten poikkeus. Taas uusi aloitus suuremmalle perhedraamalle. Äiti tuli umpihumalassa kotiin kauppareissulta ja lähti kapakkaan. Isä sen sijaan pisti rock-levynsä kulutukseen stereoihin ja joi myöskin itsensä humalaan. Hetki sitten äiti tuli kotiin.
Mulla ei ole kovin turvallinen olo. Oikeastaan mua vain ahdistaa ihan älyttömästi ja haluaisin kadota. Olla joku toinen. Tai kuollut.