Mä tulen hulluksi tässä talossa ja varsinkin mun äidin juomisen takia. Mua vaan suututtaa niin älyttömästi aina, kun mä näen sen juoneen jotain, mä kuulen sen avaavan salaa uuden tölkin ja aina, kun mä haistan sen saatanan kemikaalien ja alkoholin sekaisen ällöttävän katkun tunkeutuvan sen ihosta läpi. Mua oksettaa ja vituttaa ja mä haluaisin vain huutaa ja iskeä paistinpannulla järkeä sen ihmisen läskiin päähän. Saatana. Ja sitten kun se vaan nauraa mulle. Nauraa kun mä olen huonolla tuulella sen juomisen takia ja heittää asiasta isälle huonoa läppää. Se ei vaan tajua. Se ei yhtään ymmärrä kuinka paljon mä vihaan sitä eikä se yhtään välitä miltä musta tai kenestäkään muusta tuntuu. Mua ei kunnioiteta tippaakaan, mut nähdään vain tyhmänä ja sokeana teininä, joka vaan kapinoi turhista ja on kusipää tytär, koska "sellanen kuuluu teini-ikään". Ookoo mut arvaa mitä, haista vittu.