keskiviikko, 15. helmikuu 2012
I'm too scared.
Eilen mua oksetti, koska olin syönyt liikaa. Mä pelkään oksentamista ihan hirveesti, mutta menin silti kylpyhuoneeseen ja tungin sormet kurkkuun. Se oli liian pelottavaa enkä mä loppujen lopuksi kyennyt siihen. Hetki sitten mä yritin uudestaan, eikä siitä tullut mitään. Mä pelkään liikaa.
Mua ahdistaa, haluun pois täältä.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.