Isä heitti äitin tänään ulos. Kaikki alkoi eilen, kun olin tullut takasin kotiin hoitamasta Nanan koiraa. Olin ajatellut automatkalla, että yritän viimeinkin puhua äidin kanssa. Pääsin kotiin ja tajusin, että äiti oli humalassa. Suutahdin niin paljon, että kävin vaihtamassa vain vaatteet ja lukittauduin kellariin nyrkkeilysäkin sekä hyppynarun äärelle. Purin aggressioitani noin puoli tuntia ja saavuin takasin yläkertaan. Olin keittiössä, kun kuulin äidin sanovan isälle, että se haluu mennä karaokeen. Isä räjähti ja en saanut enää selkoa keskustelusta. Sitten isä tuli huutamaan mulle, että nyt äiti käyttää tekosyynä sitä, kun mä mökötän sille. Menin näreissään maanittelemaan äitiä jäämään kotiin ja sopimaan mun kanssa aselevon, jota en halunnut oikeestaan tehdä, mutta jonka olin valmis tekemään ihan vaan isän takia. Se kusinen paska esitti taas uhria ja vaan katto mua sanoen, että kyllä se kotiin tulisi. Mä en saanut sanaa suustani. Olin valmiina kuristamaan sen hengiltä siihen paikkaan, mutta otin sitten itkuisena suunnan kohti huonettani. Äiti ehti painua ulos ennen mua, joten lukittauduin huoneeseeni. Normaalista poiketen pysyin hiiren hiljaa huoneessani, tuhosin korvani kuulokkeiden avulla ja itkin vasten tyynyä. Kuulin kun isä kävi mun huoneen ovella monet kerrat ja yritti saada mua avaaman oven. Mä olin vaan hiljaa ja tuijotin seinää. Jossain vaiheessa menetin ajantajuni ja nukahdin.
Tänään välttelin isää pitkälle päivää, koska en halunnut ottaa eilistä puheeksi. Iltapäivällä se sitten tuli mun huoneen ovelle ja päästin sen sisään ja se sanoi, että meijän pitää jutella. Sitten isä kertoi, että aikoo heittää äidin ulos kotoa. Sillä oli jätesäkki kädessä ja se pyysi, että pelastan äidin meikeistä ja hiustuotteista kaiken, minkä haluun pitää itselläni. Joten mä menin ottamaan kaiken haluamani ja muutaman vaatekappaleenkin ennen kuin isä tunki loput jätesäkkiin. Äidin vaatekaapista löytyi hirvittävän monta tyhjää kalja- ja siideritölkkiä.


Musta tuntuu, että isä on ihan hajalle. Se istuu taas keittiönpöydän ääressä ja tuijottelee eteensä. Mua ahdistaa.