Koko kesäloma on ollut samanlainen kuin kaks viimestäkin: draamaa, kotona nököttämistä. Tällä kertaa se on ollut siedettävämpää. Tavallaan. Ja olen toisaalta ollut ihan sujut sen asian kanssa, että vanhempien aiheuttama draama on _taas_ rajoittanut mun omia menoja. Anyway.. äiti on nyt.. pari viimesintä viikkoa ollut tosi nätisti. Johtuu sen uusista lääkkeistä, jotka maksoi iiihan sikana, mutta jotka näyttää toimivan hyvin. Mä halusin yks päivä viime viikolla tsempata sitä ja kerroin kuinka ilonen oon ollut, kun se ei ole vähään aikaan vetänyt överiksi. Ja se sano mulle, että sillä ei oo ollut sellasta känni-fiilistä ja haluaa jatkaa samaa rataa eli jatkaa lääkkeiden syöntiä. Mä en tiedä yhtään kuinka kauan tätä jatkuu, mutta oon ihan super onnellinen ettei mun tarvii stressata mitä mikäkin ilta saattaa tapahtua. Kaikki on niin mukavan rauhallista..