Mun molemmat vanhemmat on yhtii kusisii paskakasoja. Mä oon aina aatellut, että mun isä on hyvä tyyppi ja mä oon aina seurannut & kuunnellut sitä kuin sokea koira. NO NYT SIIHEN TULEE MUUTOS. Mä vihaan niitä molempia. Ne ei oikeesti välitä, ne ei jaksa meitä, mutta niiden on pakko. Ne ajattelee vaan itseään ja on vitun tekopyhiä paskoja. Joo en sano, että oisin itse mikään prinsessa täydellisyys, oon sellaisesta vitun kaukana, oikein vanhempien kauhu kapinoiva kusiteini MUT MÄ YRITÄNKIN VAAN PITÄÄ PERHEEN KASASSA. Ja sit mulle sanotaan "Ei se oo sun hommas. Yritä olla ajattelematta." Helpommin sanottu ku vittu tehty. Joo kyllä äiti on yhä jossain perseessä ja isä raaski viimeinkin raahata perseensä toiselta puolelta Suomee kotiin ja koko ajan voivottelee kun "nyt sit kai jää opinnot kesken" ja viiviivii.. NO ANTEEKS ETTÄ OON OLEMASSA JA ILMOITAN SOSSUILLE, ETTÄ OLLAAN SISARUSTEN KANSSA YKSIN JA KAIPAISIN AIKUISEN APUA! LÄHDE VITTU TAKAS SINNE KOULUUN JA JÄÄ SINNE, KU NÄKÖJÄÄN MUN PITÄÄ RYHTYY JOKSIKIN VITUN TEINI-KORVIKE-KOTIÄIDIKS!