Tänään on ollut yksi vitun paska päivä. Kun heräsin aamulla halusin kirota kaikki helvettiin; kurkku oli kipeä, nenä tukossa ja voin pahemman kerran pahoin. Mun oli kuitenkin pakko nousta ja laittaa itseni kondikseen, koska mulla oli varattu aika lääkäriin just tämän mun vatsan takia. Ei siin sit muuta, kamat messiin ja matka kohti lääkäriä. Olin kauheen väsynyt ja koin taas jonkun valaistuksen mun elämään liittyvistä asioista, mutta vaikka kuinka oon yrittänyt sitä tässä muistella niin ei kyllä tule enää mieleen ollenkaan, että mitä tulin oivaltaneeksi.
Aaanyway,  koska täältä missä asun menee perseelleen dösiä niin olin lääkärissä tunti ja 15 minuuttia etuajassa. Joten menin äidin työhuoneeseen hengaamaan ja kokoamaan portfolion kasaan. Mulla oli ollut suunnitelmissa lukea tämän päivän psykologian esseeseenkin, mutta lääkärissä hiffasin ottaneeni väärän kirjan messiin. Fuck yeah my life.
Kun mulla ei enää ollut huono olo, söin myslipatukan. Ja tsädääm, pahoinvointi oli taas mukana pelissä.
Jos oisin ollut siellä ilman äitiä, kukaan sen työkavereista ei olis varmaan koskaan tuijottanutkaan mua niin tarkkaan ja uteliaana, kun nyt kävi. Aina kun joku tuli vastaan niin "Oi tää on sun tytär vai?" ja sit hirveen tarkka katse. Yh, inhottavaa.
Sit kun pääsin sen lääkärin huoneeseen niin olin jo sen verran ahdistunut, ettei hengittäminen tuntunut sujuvan normaalisti. Se lääkäri oli ärsyttävä. Samoin se joku fucking jatkotoimenpide-jutuista huolehtiva nainen. AARGH, vihaan tätä ja niitä ja elämääni.
Koululle päästessä mulla kiehui oikein olan takaa ja olisin halunnut vaan kirkua ja lähteä kotiin ja päästä hakkaamaan kellarissa roikkuvaa säkkiä.
Nyt oon niin väsynyt ja pää kipeenä, etten jaksa uhrata nyrkkeilylle ajatustakaan. Sitä paitsi ei siitä mitään tulisi, kun oon tän flunssan kourissa.

Mulla on ihan hirvee olo. Mä vihaan ruokaa, kun se on niin hyvää ja saa silti mulle kauheen olon ja mä vihaan, kun on talvi ja mä vihaan tätä flunssaa ja sitä, että mä vihaan kaikkea. 

 

 

Today I hate this whole world.